Friss topikok

Mini interjú Meilinger Zitával.

2011.12.30. 12:31 SKNiki

Így év végén, csak egy-egy rövid interjúra volt idő, de  szeretném nektek bemutatni az összes kézművest, tervezőt, termelőt, akinek a termékei megtalálhatóak a Pöttyös Bögre Kávézóban.

Legyen az első Meilinger Zita, aki a Portz medvék készítője. Elöljáróban csak annyit a Portzról, hogy amikor a kislányunk először meglátta, sikongatott, nevetett és a fürdőkádba is vinni akarta magával. Szerelem volt első látásra, ami azóta is tart.

Mi az a három szó amivel jellemeznéd Portz medvét?

- Vásott, huncut, oktondi. Ezekre és ehhez hasonló jelzőkre gondoltam már akkor is, amikor még csak papíron terveztem a figurát.


Mikor kezdtél el foglalkozni az illusztrációval és a varrással ? Melyik volt előbb?

- Kisebb-nagyobb intenzitással mindig jelen volt és van az életemben a rajz. Varrni gimnazista koromban kezdtem autodidakta módon.


Az első Portz és a mostani Portzok nagy változáson mentek át?

- 2010 szeptemberében a kezdeti négy-öt próbálkozás után kialakult a jelenleg is használatban lévő szabásminta és elkészítési mód, attól kezdve pedig már csak az formálódott, hogy milyen fajta anyagokat, díszítéseket, színeket alkalmazok szívesen.


Kedvenc munkád?

- Az első hímzett laptop táska.

A legnagyobb sikered 2011-ben?

- A saját nézőpontomból az az út, amit megtettem és ahová elértem ebben az évben.


Legnagyobb álmod  2012-re?

- Több is van, mind ugyanolyan fontos számomra, és egy pontban mindegyik összefügg. Közülük egy a saját műhely és hozzá egy kis kiállítótér.

 

 

Én drukkolok neki.

Niki

Ui. Mióta megírtam a posztot délután, úgy éreztem még valami "bennem maradt" Zitával kapcsolatban. Ezért gondoltam leírom Nektek. Zita nagyon tehetséges, nagyon kedves és nagyon nagyon szerény. Szerintem azért ilyen helyesek a babái, mert varrás közben is mosolyog rájuk :)

Szólj hozzá!

Címkék: gyermekbarát mini interjú pöttyös bögre kávézó meilinger zita portz medve

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr833506741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása