Mini interjú: Herbatea

2012.01.05. 15:19 SKNiki

Mindenképpen szerettük volna, hogy legyen nálunk Herbatea, mert nagyon finom és imádjuk megkérdezni, hogy - adhatunk egy bögre jókedvet?

 

Mi az a három szó, amivel jellemeznétek a Herbatea termékeit?

- Tradicionálisan innovatív minőség!



Mikor kezdtetek el foglalkozni a teákkal, és miért?

- Családi szinten már Nagyapám és Ükapám akik Görög Katolikus papok voltak a II. Világháború előtti Szatmárnémetiben. A Plébániának komoly gyógynövénykertészete volt és méheket is tartott Béla Ükapám. Én külföldről hazatérve 2005-től kezdem dolgozni egy gyógynövényekkel foglalkozó cégnél, kb. egy évet töltöttem ott, de az életem más területre vezérelt. A saját, kereskedelmi  termeinkkel csak 2010 tavaszán álltam a publikum elé. Az volt a tervem, hogy a magyarországi gyógynövénykultúrát, gyógynövénytea ivását  népszerűsítsem a fiatalok körében, ezért gondoltam egy modern környezetbarát csomagolásban megjelenni.

Kedvenc íz?

- Én alapjában véve szeretem a gyógynövények ízét. De, ha élvezeti hangulatteára gondolok, akkora a Frissülj fel! elnevezésű borsmenta keverékemet említeném meg. Kiváló hűsítő élénkítő, vörös mentatea.

 
Kedvenc tea?

- Mivel én minden teámat rendszeresen iszom elég nehéz választani, de azt hiszem a bodza és a csipkebogyó mindig befutó ezért is jött létre a Csipkevarázs elnevezésű teakeverékem, amit kimondottan jó íze miatt hidegen ízesítés nélkül is fogyaszthatok.


A legnagyobb sikeretek 2011-ben?

- Talán az, hogy még életben van a cég, igaz rendszeres finanszírozási gondokkal küzdünk, már több családtagomtól kértem kölcsön, de még működik a rendszer.

Legnagyobb álmotok  2012-re?

- ...hogy túléljük...

Szólj hozzá!

Címkék: családbarát mini interjú pöttyös bögre kávézó finom hazai termékbarát herbatea

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr873522020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása