Friss topikok

Gazdagmami...vagy "csak" Mimimami.

2012.04.22. 12:39 SKNiki

Imádom ezt a filmet,vagy inkább Audrey Hepburnt...nem is tudom. És ez a kép. Ebben benne van minden. A Nő. Mi nők, ahogy a csilli-villi üzlet előtt, egyszerűen papírzacskóból falatozunk. Bármi lehet különleges, ha azzá tesszük.

"A külsőm utánozható. Bármely nő nézhet ki úgy, mint Audrey Hepburn, csak fel kell fognia a haját, nagy napszemüvegeket és kis ujjatlan ruhákat kell felvennie." A.H.

Az életünk során változnak a vágyaink, álmaink és amikor megérkezik az első gyerek. Na akkor minden megváltozik. Mások lesznek a prioritások, az álmok...Mindig nagyon szerettem a kávézókat, ahova be lehet ülni, órákig beszélgetni vagy csak úgy lenni. Olvasni. És amikor megszületett a kislányunk, tudtam, hogy valamit ki kell találnunk, valami olyat kell csinálnunk, amit magunkért csinálunk és meg is tudunk élni belőle. Amitől boldogunk leszünk és a gyerekünk is..mert boldog szüleik vannak. Persze néha nagyon nagyon nehéz...a gyereknek is kell 1 év, hogy önállóan járjon, egy üzletnek is idő kell, még meg tud állni a saját lábán. Ezért most kicsit "2 gyerekünk" van. És mindkettőre nagyon büszkék vagyunk, mert mindkettőt mi alkottuk meg. Szívvel-lélekkel, mert máshogy nem is menne.

A kávézóban minden a mi választásunk. A kínálat, a bútorok. Bár nekem könnyebb volt a dolgom, mert én mindent megterveztem, rendeltem, vettem...és a férjemre maradt, hogy össze is rakják...mert  a székeket, asztalokat...a pultot. Saját kezükkel. (A pultot még mindig nem értem, hogyan is szerelték lapról össze ilyen szépen :)

A kínálatot is igyekszünk bővíteni, változtatni alakítani..ez is egy hosszú folyamat. Tanulunk, kurzusokra járunk (Csillagánizs Főzőiskola, Makifood Főzőiskola- Marmorstein pékség kurzus) és kísérletezünk.

 

És miért is kezdtem bele ebbe a bejegyzésbe?

Mert mostanában elindultunk több pályázaton is, és az egyik a Gazdagmami.hu által meghirdetett " Az Év Anyavállalata 2012-ben" cím elnyerésért indított verseny. Kicsit megkésve, de annál nagyobb lelkesedéssel küldtem el a pályázatot, és bár annak a tudatában, hogy két hét és kb 900 szavazat lemaradásban vagyunk...azért nagyon izgatott lettem. Nagyon sokan szavaztatok már ez első 24 órában is..el sem hittem. Mert számomra ez egy elismerés...hogy szimpatikus nektek, az amit csinálunk. Szeretitek a Pöttyös Bögrét. És rengeteg visszajelzést kaptam, azzal kapcsolatban, hogy milyen jó volt olvasni, a bejegyzésemet a kezdetekről arról, hogyan is lett a kávézó. Volt olyan is aki, azt írta, hogy libabőrös lett Tőle.:) hát ettől úgy elpirultam.....

A lényeg a lényeg. Tegnap rájöttem, hogy sok versenyzőtársam úgy gyűjti a szavazatokat, hogy akár naponta kisorsol valamit a rá szavazó emberek között. Félreértés ne essék, nem vagyok se szent sem naiva, De! ez a verseny nekem másról szól (t), arról, hogy akár olyanok is szeretik azt, amiért minden nap dolgozunk...akik még nem jutottak el hozzánk. Arról, hogy talán egy kicsi reményt mutatok a sok-sok anyukának, hogy merjen belevágni az álma megvalósításában. Arról, hogy lehet ám gyerek mellett is új dolgokat tanulni. Arról, hogy lehet nagyot álmodni.

Nem tartom túl tisztességesnek, szavazatokat venni, mert az akkor már valami másról szól.

Nem tudom, hogy végül bejutunk e a második fordulóba...de minden egyes szavazatért nagyon hálás vagyok és boldoggá tesz, mert azért kapom mert szívből adjátok:) ugye? :)

De úgyis egy a lényeg, hogy már közel 1000 barátunk van a facebookon és remélem mind az 1000 el is jut hozzánk, és akár egyedül, a barátaival vagy a családjával ...egyszerűen jól érzi magát, otthon érzi magát. Mert ez volt az álmunk.

És olyan jó látni, hogy ilyen sok ember érzi magában a bátorságot, hogy meg merje mutatni magát a Nagy Pöttyös Kihíváson. Jó látni, hogy mertek élni a lehetőséggel.

És miért is volt az első fotó? mert változom, változunk...és már nem vágyom, csillogó dolgokra, mert a legnagyobb kincsem már meg van..... már Mimimami vagyok.

De, hogy mégis valamivel kifejezzünk hálánkat és  kedveskedjünk nektek, legyünk vagányak! Van nekünk egy óriás piros pöttyös bögrénk ( szerintem kb 5l -es), amit nagyon kedves barátainktól kaptunk, hogy szerencsét hozzon.

A ránk szavazók közül egy szerencsést megvendégelünk egy hatalmas adag "világ-legfinomabb" habos kakaóval.:) Természetesen sok szívószál is jár majd hozzá, ha esetleg a barátjaival is meg szeretné majd osztani. Nagyon jó móka.:)

 

Szavazni még itt tudtok... április 24-ig.

http://www.gazdagmami.hu/ev-anyavallalata-2012#81

 

További szép vasárnapot!

 

Az óriás bögréről még ma teszek fel fotót facebookra, hogy el tudjátok képzelni....micsoda móka vár a szerencsésre. Akik majd a fotó alá jeleznek, hogy ők már szavaztak, bekerülnek a bögrébe és sorsolunk április 25-én.

Szólj hozzá!

Címkék: gazdagmami pöttyös bögre

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr764466294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása