Friss topikok

2012. július 14. Pöttyös Piknik- Mini interjú 1. Bryell-el

2012.07.02. 11:15 SKNiki

Mostantól, minden nap bemutatunk egy - két alkotót, akikkel találkozhattok 2012. július 14-én, a Pöttyös Pikniken. Kezdjük a bemutatást Boda Gabriellával, aki dekupázsolt tárgyaival fog részt venni a Pikniken.

- PB:  Mi az a három szó, amivel jellemeznéd a munkádat? Miket készítesz?


- Gabryella: Varázslat, nyugalom, alkotás. Dekupázsolt tárgyakat, régiből újat, natúrból díszítettet

DSC02995.JPGDSC08859.JPGDSC02824.JPGedhjhbfd.png
bryellhobbi.blogspot.hu

- PB: Mikor kezdtél el foglalkozni a dekupázzsal és miért?

Gabryella: Mindig is kreatívkodtam, kötöttem, horgoltam, varrtam kislány korom óta. Nagyfiam születésekor kezdtem el készíteni dekupázsolt gipszképeket a szobájába, aztán visszatértem a varráshoz,majd kicsi fiam érkezésekor újra kezdtem a lakásdíszítést, és nem is hagytam abba. Autodidakta módon képeztem magam tovább, interneten, barátoktól, tanfolyamokon, hobby szinten.

2008-ban beneveztem egy dekupázs versenyre, ahol országos szinten több, mint 300 pályamunkából az én 25 literes díszített tejeskannámat ítélet a zsűri is a legszebbnek, a közönség is, valamint egy különdíjat is elnyertem vele.
Két éve felhagytam az irodai munkámmal és azóta a hobbimnak élek, vállalkozóként dekupázs foglalkozásokat tartok, és dísztárgyakat készítek.
http://bryell.gportal.hu/gindex.php?pg=18012028

- PB: Kedvenc munkád?

- Gabryella:Van jó pár, amit senkinek nem adok el, de talán a kifújt strucctojások a kedvenceim.

És amit szívesen elmondanál magadról……..

Két éve dolgozom Magyarország legnagyobb hobbi vegyszereket gyártó cégének is, kreatív tanácsadóként. Kapcsolatba kerültem Olaszország szintén legismertebb hobbi cégével is, ahol már többször jártam továbbképzésen is.

Gabi napközben foglalkozásokat is fog tartani! Erről hamarosan itt olvashattok még.

Szólj hozzá!

Címkék: gyermekbarát családbarát kézműves vásár pöttyös bögre kávézó bryell hobbi Pöttyös Piknik Székesfehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr634608102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása