Friss topikok

2012. július 14. Pöttyös Piknik- Mini interjú 5. Futterer Juci (Jane & John Doe Family Brand)

2012.07.06. 05:58 SKNiki

PB: Mi az a három szó, amivel jellemeznéd a munkádat? Miket készítesz?

Virágok,Textil,Színek.Filcből,textilből,nemezből készítek ékszereket,játékokat.




PB: Mikor kezdtél el foglalkoznia a textíllel és miért?

Juci:  Ékszerkészítéssel 4-5éve foglalkozom kisebb nagyobb kihagyásokkal,de igazán komolyan 3éve kezdtem el.Azért kezdtem el ezzel foglalkozni,mert egyrészt mindig is szerettem a szép és egyedi kiegészítőket másrészt pedig mindig késztetést érzek,hogy valami kreatív dolgot csináljak:)




PB: Kedvenc munkád?

Juci: Kedvenc munkám mindig a legújabb darab amit készítettem.Most éppen a virágos filc karkötőket és nyakláncokat szeretem a legjobban.



PB: És még írj le bármit, amit szívesen elmondanál magadról……..


Juci: A munkáimat megtalálhatjátok a Facebookon:: ITT és a webshopomon:ITT .

Vállalom egyedi ötletek kivitelezését is:)

Szólj hozzá!

Címkék: pöttyös bögre pöttyös bögre kávézó Pöttyös Piknik Székesfehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr254632325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása