Friss topikok

2012. július 14. Pöttyös Piknik- Mini interjú 6. Eisenberger Krisztina

2012.07.06. 06:13 SKNiki

PB: Mi az a három szó, amivel jellemeznéd a munkádat? Miket készítesz?
Krinyu: Színek, fények, képzelet. Az ember nem is gondolná, hogy üvegből mi mindent lehet alkotni!

DSC00627_edit0.jpg



PB: Mikor kezdtél el foglalkozni a Tiffany-üvegezéssel és miért?
Krinyu:Régóta érdekelt már a technika. Mindig nagyon csodáltam a filmekben a nagy bejárati ajtók betéteit, innen indult a "szerelem". Valamivel több, mint 10 éve jelentkeztem egy hobby tiffany-tanfolyamra, ahol megmutatták az alap fogásokat, eszközöket, munkafolyamatokat, majd utána beszereztem a szükséges eszközöket, gépeket és elkezdtem otthon saját magam szórakoztatására apróbb dolgokat készíteni. Voltak hosszabb-rövidebb kihagyások a suli miatt, majd a munka-suli miatt, de sok barátom, ismerősöm otthonát színesítettem meg az üvegeimmel.

PB: Kedvenc munkád?
Krinyu: Hát....igazából a legtöbb munkámat szerettem, a legjobb érzés mikor tervezel, elkészíted és simogatja a lelked, mikor a végén ránézel. Az igazi kedvencem mégis egy kedves barátunk otthonába készített térelválasztó fal. 

térelválasztó.jpg



PB: És amit szívesen elmondanál magadról....
Krinyu: Gyerekként mindig kézműves táborba jártam, nagyon szerettem, kipróbáltam mindenféle technikát a nemezeléstől, a gyertya öntésen keresztül a kerámiázásig. Külön kerámia szakkörre, rajz órákra jártam. Ezek a tevékenységek a középiskola kezdetével elmaradtak és jó ideig nem foglalkoztam velük. Végül rá kellett jönnöm az utóbbi években, hogy ezek mind hiányoznak a napjaimból, hogy kikapcsoljon. Sok biztatást, ötletet kaptam az utóbbi időkben, ez lesz első vásárom, már nagyon várom...

Szólj hozzá!

Címkék: gyermekbarát emberbarát pöttyös bögre kávézó Pöttyös Piknik Székesfehérvár tiffany üveg

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr894632331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása