Friss topikok

2012. július 14. Pöttyös Piknik- Mini interjú 9. Rezsnyák Kriszta

2012.07.08. 07:46 SKNiki

PB: Mi az a három szó, amivel jellemeznéd a munkádat? Miket készítesz?
Kriszta: Harmónia, hagyománytisztelet, újrahasznosítás. A Piknikre sokféle dolgot hozok, képkeret, hímzés, pénztárca,  kulcstartó, a nyárvégi esküvőkhöz egy két kész gyűrűpárna, sőt még lehet, hogy lesz pár régi tárgy is .

PB: Mikor kezdtél el ezzel foglalkozni és miért?
Kriszta: Mindig szívesen alkottam, alkottunk közösen a férjemmel., akivel például együtt készítettük el minden bútorunkat.  Mikor gyerekeim kicsik voltak sok mindent készítettem varrtam, ami kellett, inget, sapkát, hátizsákot. Mikor családi házba költöztünk inkább a kertészkedésben, és a lakberendezésben éltem ki alkotási vágyamat., aztán pár éve a keresztszemezés terelt újból a varrás felé. Mivel azonban általában ritkán szoktam csak úgy hagyományosan készíteni valamit, a country hangulatú keresztszemes mintákat is molinóra hímeztem például.

IMG_1888 f.jpg

PB: Kedvenc munkád?
Kriszta: Újabban a népi minták keltették fel érdeklődésemet, de ahogy már említettem kicsit másként. Próbálom a népművészet igazi lényegét megragadni, a mintákkal sokszor csak inspirálódok, nem másolom őket, hanem formálom a magam ízlése szerint. Szívesen használom a farmeranyagot, ami a mai kor strapabíró vászna.

KulcstartóBf.jpg

És még írj le bármit, amit szívesen elmondanál magadról……..

Kriszta: Szeretem a hétköznapokban megnyilvánuló szépségeket, örömmel tud eltölteni egy-egy szép régi tárgy, egy színpárosítás, egy forma látványa is. Igyekszem ezeket munkáimban  is továbbadni.

Munkaként a családi vállalkozásunkban házakat építünk elfoglalt embereknek, de pihenésképpen is az otthonteremtéssel szeretek örömet okozni.

Szólj hozzá!

Címkék: pöttyös bögre kávézó Pöttyös Piknik Székesfehérvár otthonépítés szívvel lélekkel

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr494635476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása