Friss topikok

2012. július 14. Pöttyös Piknik- Mini interjú 7. Reichardt Jázmin

2012.07.09. 21:16 SKNiki

PB: Mi az a három szó, amivel jellemeznéd a munkádat? Miket készítesz?

Jázmin: Sütőgyurmából készítek ékszereket. Megpróbálom megvalósítani az ötleteimet és mások ötletét is.

33943_337465926323949_1419522617_n.jpg




PB: Mikor kezdtél el foglalkozni a sütőgyurmával és miért?

Jázmin: Szeremlei Csilllának láttam a munkáit facebookon és rájöttem, hogy minek venném meg az ékszereket boltban ha meg is tudom csinálni. Így megkaptam 17. születésnapomra az első gyurmáimat. A mamámnak megmutattam, hogy miket készítek és megmutatta hogy anyukám is csinált ilyeneket csak ő kitűzőket csinált. Így csöppentem ebbe a dologba bele :)


PB: Kedvenc munkád?
Jázmin: Mindegyik a kedvencem!! :D

Szólj hozzá!

Címkék: gyermekbarát családbarát emberbarát mini interjú pöttyös bögre pöttyös bögre kávézó finom hazai termékbarát Pöttyös Piknik Székesfehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr824635468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása