Friss topikok

Eljött a december 17., de már itt is van az év vége.

2011.12.28. 11:06 SKNiki

Aranyvasárnap hétvégéjén vére megnyitottunk. Nem volt egyszerű. Sőt. De végül lett egy saját kávézónk. .Megálmodtuk és az élet megadta. Reggelenként meg kell csípnem magam, hogy elhiggyem, hogy tényleg valóságos.

2010-ben megszületett a kislányunk, és akkor minden megváltozott. Vele lett kerek az életünk. Minden gyermek egy csoda. Ha ő nem lenne, biztos nem lenne most egy kávézónk. És hogyan kezdődött minden?

Hát az úgy volt, hogy gyereknap környékén, olvastam egy cikket a Nők Lapja Cafén, Öt tuti gyerekbarát cukrászda címmel. Az ablakon besütött a nap, a kislányunk fent aludt az ágyában...és egyszer csak mint a villámcsapás, éreztem hogy EZAZZZZZZZ! egy gyerekbarát helyet kellene nyitunk, itt Székesfehérváron.

Be is szaladtam a férjem dolgozószobájába és elmondtam neki a NAGY ÖTLETEM, de mivel szülés óta állandóan különböző üzleti ötletekkel bombáztam, fel volt készülve Rám és kedvesen mondta, hogy "Jól van, aludj erre még néhányat!"....de én tudtam, hogy ez lesz az igazi öltet. AZ ISTENI SUGALLAT!

A kislányom alvásidejében elkezdtem dolgozni az üzleti terven, heteken át ....és végül szeptemberre "kerek lett." Költségvetés. Mindenféle.

Közben folyamatosan jöttek az ötletek, a férjemnek is csak ezen járt az esze. Erről beszéltünk séta közben, hazafelé....én babakocsival róttam a várost, hogy megtaláljam a Helyet, ahová el tudom képzelni a kávézót. És megtaláltuk.

Utánajártunk. Tárgyaltunk. Álmodoztunk. Tárgyaltunk. Álmodoztunk. Álmodoztunk. Dolgoztunk. Dolgoztunk. Dolgoztunk. És végül megnyitottunk....

 

Az ötletekről, a tervekről és a tervezett programokról hamarosan folyt.köv......(mert a kislányunk felébredt...)

 

Addig is szép napot!

Niki

 

Fotó forrás: pinterest

Szólj hozzá!

Címkék: kezdetek ötlet nlcafé nők lapja café pöttyös bögre kávézó

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr583501451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása