Friss topikok

2012. július 14. Pöttyös Piknik- Mini interjú 17. Manner Zsuzsa

2012.07.10. 20:59 SKNiki

PB: Mi az a három szó, amivel jellemeznéd a munkádat? Miket készítesz?

Zsuzsa: Legszívesebben papírból és textilből dolgozom. Az olyan tárgyakat szeretem, amik mozognak. Az ú.n. beszélő képeim textilből készülnek oly módon, hogy alul két madzaggal mozgatni lehet a szájukat és olyan, mintha beszélnének. Csináltam olyat is, ahol Borsószem királykisasszony próbál aludni a sok egymásra halmozott párnán és nyugtalansága kifejezéseként a lábujjait lehet mozgatni a madzagok segítségével. Azt hiszem ez a kedvencem. Foglalkozom tölcsérbábbal is, ilyenekből vittem a Hiemer-ház Játékmúzeumába is. Ujjbábjaimnak az az újdonsága, hogy egy-egy mese szereplőit és a hozzá tartozó kellékeket is elkészítem és egy textilmappába rakom a mese szövegével együtt. Legújabban papírmasé tárgyakat (lovak, babák, bábok,stb.) készítek.Igyekszem olyasmit kitalálni, ami még nem volt, vagy legalább is más, mint amilyen eddig volt


PB: Mikor kezdtél el foglalkozni rajzolással és festéssel és miért?

Zsuzsa: Mindig is foglalkoztam rajzolással/festéssel, mintázással, különféle tárgyak készítésével, de a munkám miatt kevés időm volt rá. Néhány éve megállapítottak nálam egy autoimmun betegséget, azóta az időm kicsit több lett és ha jól vagyok szívesen csinálok ilyesmiket. Ki se bírnám nélküle!


PB: És még írj le bármit, amit szívesen elmondanál magadról……..

Zsuzsa: Néha inspirálódom mások munkáiból, mint bármiből, amivel találkozom, de azt szeretem az egészben, hogy új dolgokat találok ki és mindenki, aki látja és van egy kis érzéke az ilyesmihez, azt mondja: Wáu!

Szólj hozzá!

Címkék: gyermekbarát pöttyös bögre pöttyös bögre kávézó Pöttyös Piknik Székesfehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr324643391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása