Friss topikok

2012. július 14. Pöttyös Piknik- Mini interjú 4. Szirbek Szilvia

2012.07.05. 09:52 SKNiki

PB: Mi az a három szó, amivel jellemeznéd a munkádat? Miket készítesz?

Szilvi: Színek, minták, egyedi tervezés...Textil ékszerek, játékok és falfestmények tervezésével foglalkozom. Minden alkotásom egyedi darab, nem készítek két egyformát.

Mesemadárka

PB: Mikor kezdtél el foglalkozni…...( azzal, amit most csinálsz) és miért?

Szilvi: A textilek világa régóta vonzott, egy ideig csak gyűjtögettem az anyagokat és kísérleteztem a varrással, hímzéssel. Komolyabban két éve kezdtem el tervezni és varrni. Kezdetben csak ékszereket készítettem. Később a textilek, a színes cérnák és a rajzolás szeretetének ötvözetéből születettek meg az első pöttyös uszonyos halak. Darinka egy olyan mesebeli hal, akinek különleges kalandokban van része.

A gyermekek szeretete és az alkotás meghatározó az életemben, így szerencsés vagyok, hiszen éppen azzal foglalkozom, amit szeretek.

PB: Kedvenc munkád?

Szilvi: Kedvenc alkotásom most a Menyasszony Darinka, amely egy kedves felkérés alkalmából született.



PB: És még írj le bármit, amit szívesen elmondanál magadról……..

Szilvi: Rajz, vizuális kommunikáció, környezetkultúra szakos tanár vagyok. Hiszem, hogy minden gyermeknek szüksége van művészeti nevelésre, mert lelkük gazdagabbá válik általa.


Alkotásaimról blogot vezetek:mesemadarka.blogspot.com

Facebook oldal: ITT

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr724630460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása