Friss topikok

2012. július 14. Pöttyös Piknik- Mini interjú 12. Tischler Angelika

2012.07.08. 08:11 SKNiki

PB: Mi az a három szó, amivel jellemeznéd a munkádat? Miket készítesz?

A három szó: újrahasznosítás, színes, különleges. Jellemző rám a gombhoz varrni a kabátot hozzáállás, vagyis nagyon nincs tervem mi fog kisülni az adott alapanyagból, egyszer csak elkezd a dolog alakulni, azzá válni, amivé szeretne :) Szeretek a padláson kutakodni, régi elfelejtett, nem használt holmik után, hogy új életre keljenek. Jellemzően ékszereket készítek, de néha sikerül saját magamat is meglepnem új ötletekkel.

100_8028.JPG



PB: Mikor kezdtél el foglalkozni ékszerkészítéssel és miért?

Hollandiában éltem, és annyira unatkoztam, hogy elkezdtem alkotni. Nagy inspiráció volt  akkoriban az amsterdami kirakatok színes egyedi stílusa.

x.jpg




PB: Kedvenc munkád?

Az a nyaklánc, amit melltartóbetétből készítettem, az alapanyag furcsasága miatt.  Nekem szerencsére nem volt rá szükségem de tetszett a türkiz színe. Ripsz-ropsz átalakult virágokká, ami aztán egy nyaklánc része lett.

PB: És még írj le bármit, amit szívesen elmondanál magadról……..

Gyógynövényekkel, virágesszenciák készítésével is foglalkozom. Sokáig kellett keresnem a saját identitásomat, elégedetlen voltam mindennel, mire rájöttem hogy a lelki békémet pont ott találom meg, ahonnan próbáltam elmenekülni: a falusi élet egyszerűségében. A természet annyira jól van kitalálva, hogy mindenre megtaláljuk benne a választ. Annyira tökéletes, hogy most nem is találok már szavakat :)

Szólj hozzá!

Címkék: emberbarát pöttyös bögre pöttyös bögre kávézó Pöttyös Piknik Székesfehérvár

A bejegyzés trackback címe:

https://pottyosbogrekavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr374635511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása